Nuo A iki Z: arba kaip tinkamai suprasti bei naudoti google AdWords remarketingo galimybes.

Marketingo statistika byloja, kad 2-4 procentai potencialių tinklapio lankytojų, kurie ateina į tinklapį, yra pirkėjai. Ir nesvarbu, ar tai žmonės, kurie atėjo per SEO optimizuotą paieškos rezultatą, ar jie buvo atvesti Google AdWords PPC reklamos kanalais.

Tokia statistika yra gana bauginanti ir reiškia, kad iš 100 žmonių, tik 2, ar 4 nupirks Jūsų prekes.

Būtent tai ir turėtų Jus motyvuoti pradėti naudoti remarketingo kampanijas, nes tik tokiu būdu Jūs galite Jus aplankiusį klientą pasiekti pakartotinai.

Remarketingas

Vienas iš tokių būdų yra Adwords remarketingo kampanijos.

Tai tokios kampanijos, kurios yra leidžiamos tik tokiems žmonėms, kurie jau buvo Jūsų tinklapyje ir ieškojo specifinių prekių. Mes rodome konkrečia reklamą žmogui, kuris ieškojo tokios prekės, tačiau dėl vienokių ar kitokių priežasčių, pirkimo neįgyvendino.

Tai ypač efektyvus reklamos tipas, nes mes didiname savo prekinio ženklo žinomumą, bei išnaudojame google reklamos kanalų sklaidą.

Labai efektyvus būdas būti savo potencialus kliento matymo lauke.

Pagrindiniai remarketingo kampanijų galimybių tipai:

  • YouTube
  • Gmail
  • Apps
  • Vaizdo tinklas
  • Remarketingo sąrašai

Efektyviausias būdas pasiekti klientą su tiksline reklama yra naudojant vaizdinę reklamą.

Jeigu pirmą kartą klientas ieškojo Jūsų paslaugų per paieškos sistemą, tai jau antrą kartą, kai mes turime to kliento kontaktus. Tiksliau google turi, o mes juos perkame, tuomet yra patikimas ir geras būdas naudoti vaizdinę reklamą kliento pritraukimui.

Remarketingo veikimas

Remarketingo planas bei kliento nustatymas

Svarbu yra suprasti, į ką Jūs orientuojate savo remarketingo kampaniją:

1) Tai žmonės, kurie buvo Jūsų tinklapyje, tačiau neatliko jokių pirkimo veiksmų;

2) Žmonės, kurie buvo Jūsų tinklapyje, pirko prekę;

3) Žmonės, kurie buvo tinklapyje, tačiau nematė puslapių, kuriuos Jūs norite jiems parodyti

Labai svarbu suprasti ko tiksliai siekiate su AdWords remarketingo kampanija, kam ji skirta, tik tokiu atveju bus galima tinkamai išnaudoti kampanijų privalumus.

Toliau seka veiksmas, kai Jūs turite nuspręsti:

  • kurie tinklapio puslapiai turi turėti remarketingo TAG‘us;
  • pasirinkti reikiamą reklamos sklaidos kanalą;
  • suprasti ir tinkamai paruošti AdWords reklamas;
  • sukurti specialius tinklapio puslapius, kurie skirti tam tikrai AdWords reklamos auditorijai.

Žinojimas kaip tinkamai konfigūruoti AdWords reklama, bei kaip teisingai panaudoti AdWords remarketingo kampaniją, duoda Jus pranašumą prieš konkurentus.

Yra keturi tipai, pagal kuriuos galime suskirstyti atėjusius klientus į AdWords remarketingo sąrašus:

  • Tinklapio lankytojai;
  • Mobilios programėlės vartotojai;
  • E-mail sąrašo vartotojai;
  • YouTube vartotojai;
  • AdWords remarketingo išvada:

Tai bene pats tiksliausias ir galingiausias ginklas reklamos paieškoje naudojant google paieškos algoritmus.

Pasitelkdami milžiniškus google pajėgumus Jūs turite galimybę reklamuoti savo produktą tik konkrečiai Jus dominančius žmonės- tai nuostabus.

Jeigu jau supratote, kokia tai didelė jėga, susisiekite, mes Jums padėsime pasiekti prarastus Jūsų klientus.